تعداد بازدید: 1841

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 4 بهمن 1385-0:0

"محزون"آمد

خبر بركناري "كوروش رحماني" مديرعامل باشگاه نساجي مازندران آن چنان هواداران اين باشگاه قديمي و ريشه‌دار را برآشفته كرد كه پيش از ظهر روز يك شنبه مقابل فرمانداري قائم شهر تجمع كردند.


alborznews خبرداد:هواداران نساجي با در دست داشتن پلاكاردهايي با مضمون حمايت از "رحماني" باقي ماندن وي در اين مسند راخواستار شدند.

همچنين بازيكنان تيم فوتبال نساجي مازندران در واكنش به بركناري "رحماني" صبح ديروز تمرين نكردند و به نشانه اعتراض به خانه‌هاي خود باز گشتند. تجمع هواداران نساجي در مقابل فرمانداري قائم شهر يك ساعت به طول انجاميد و با آرامش كامل به پايان رسيد.

پريشب اين خبر در قائم شهر پيچيد كه "كوروش رحماني" مديرعامل باشگاه نساجي به حكم مسوولان كارخانه از سمت خود كنار گذاشته شده و "عابد محزون" مديرعامل سابق اين باشگاه به جاي وي مشغول به كار شده است.حجازي-سرمربي نساجي-نيز به بهانه نگرفتن دستمزد اين تيم را رها كرده است.

اما امروز irna خبرداد:مديرعامل جديد باشگاه نساجي مازندران خواستار بازگشت "ناصرحجازي" به تمرينات به عنوان سرمربي اين تيم حاضر در ليگ دسته اول فوتبال كشور شد.

"عابد محزون" افزود : هنوز موفق به صحبت با ناصرحجازي سرمربي نساجي نشده‌ام و نمي‌دانم چرا وي براي تحت نظر گرفتن تمرينات به قائم شهر نمي‌آيد.

وي ادامه داد : حجازي نيمي از مبلغ قرار داد خود را دريافت كرده و به باشگاه نساجي تعهد دارد.

وي در خصوص احتمال حضور "رحيم دست نشان" سرمربي اسبق نساجي به جاي "ناصرحجازي" گفت : هنوز با ناصرحجازي در اين رابطه حرف نزديم و اگر همكاري وي با باشگاه ادامه نيابد احتمال دارد از وجود "رحيم دست نشان" استفاده ببريم.

"محزون" همچنين در خصوص بازگشت "پيروزجغتاپور" به كادرفني نساجي گفت :
در جريان نيستم كه به چه علت "پيروزجغتاپور" را كنار گذاشتند اما مايل به همكاري مجدد با وي هستيم.

مدير عامل نساجي اعتراض بازيكنان نساجي را به واسطه بركناري "كوروش رحماني" مديرعامل قبلي غيرقابل توجيه خواند و ادامه داد : آنها بازيكن اين تيم هستند و كارشان تنها بازي كردن است و مسايل مديريتي و دخالت در آن ارتباطي به بازيكنان ندارد.

وي اصلي‌ترين وظيفه خود را در شرايط فعلي حفظ آرامش در نساجي عنوان كرد و گفت : نمي‌گذاريم كه حواشي مخرب به نساجي وارد شده و تيم را از پاي در آورد.

وي گفت : براين باوريم كه در رقابت هاي ليگ يك قادر به كسب نتايج بهتري هستيم و براي دستيابي به آن تلاش خود را افزون تر خواهيم كرد.



    ©2013 APG.ir